Sunday, April 3, 2011

Hari ini Punya Cerita!!

4 April 2011
Isnin

jam 8.00 pagi gerak dari umah.. untuk menghadapi ujian menaip di kementerian Pengangkutan (MOT) . setibanya di MOTaku ingat aku yang last datang ke MOT tp aku ke dua awal sampai padahal jam sudah jam 9.10 pagi.. calon diminta hadir selewatnya 9.15 pagi..nasib baik x lewat.. jumpa staff JPJ WPKL iaitu wanie jpj maju junction, rina bhg siasatan dan (? ) bhg. Akaun.

aku telah memasuki bilik ICT seperti di janjikan. tp masalah datang melanda.. komputer kami semua x ada software microsoft word.. terpaksalah pihak MOT mencari Laptop untuk teruskan ujian.. tp hanya 5 perserta sahaja yang layak untuk 1 sesi..
aku masuk sesi ke 2 yang bermula jam 10.00 pagi..

Ketika bermula ujian.. aku mengalami gemuruh terlampau..sehingga pakingson ku datang.. laptop yang aku guna giler agaknya!!! nasib baik sempat habis tapi x sempat semak kesalahan. dalam fikiran aku just tawakal je lah..uhh habis ujian..

10.30 pagi aku balik ke rumah ..dari putrajaya ke keramat..jam 11.00 pagi baru sampai keramat. sempat lagi singgah setiawangsa beli nasik sebab lapar giler maklumlah x sempat sarapan..

buat staff MOT :-)
thank sbb bertungkus lumus untuk meneruskan ujian nie..


buat staff JPJ WPKL :-)
good luck untuk exam esok k.. Jumpa kat MERDI Serdang


buat suami :-)
thank sayang sbb antar Da arie nie.. panatkan tgu..syukur x lama sejam je..


buat kalian :-)
doakan aku untuk ujian Perkhidmatan Awam di Mardi Serdang..

No comments:

Post a Comment