Tuesday, April 5, 2011

Cerita Pasal Semalam!!!

arie nie    :- 6.04.2011
semalam  :- 5.04.2011


Sebenarnya nak cerita pasal semalam..aku ada peperiksaan JPA untuk ku hadapi.. buku x yah citelah dah lah berat giler..pastu aku x baca pun.. aku ingat nak rebus wat minum je!! tawakal dengan ilmu PTK yang aku miliki aku teruskan peperiksaan tersebut..


7.45 am - aku gerak dari umah dengan hubby aku hantarkan (isteri terlebih manja) heheheh.. bertempat MARDI..walaupun kami x tau tempat ku redah jugak lah..


8.45 am - aku tiba di Mardi..uhh ramainya calon!! aku lepak sebentar  tunggu sahabat ku Wanie(JPJ M.J) buka x yah cite lah memang aku x bukak pun..pening aku baca!!


9.00am -  aku cari Dewan A serta Seksyen E manakala Wanie Dewan A tetapi Seksyen D..uhh terpisah kami..niat dihati memang kami nak meniru..tapi x kesampaian..


9.30am - Exam bermula..


12.00am - exam tamat..aku pun balik..


coretan tambahan :- syukur lah aku dapat hadapi dengan tenang.. dengang berkat ilmu PTK aku dekat JUPEM maka dapat hadapinya..harap2 aku lulus dengan jayanya!! cuma ada beberapa soalan aku x tau jawapan dia..so apa lagi guna dadu lah..hehehhehe..nasib baik ABC klu x matiooo!!!


Lepas nie tgu result jawapan je..skrg boleh fikir nak gi kursus plk.. tp lama sgt kursus tue 2 Minggu!! harap dekat je..


My target :- aku nak sahkan jawatan tahun nie jugak..harap sempatlah!!

No comments:

Post a Comment