Monday, April 4, 2011

Gambar Vs Kenangan dengan Teman

KENANGAN AKU DAN URESS

Teman mengingatkan aku tentang sahabat dari sekolah lama aku!!
URESS (nama glamor Gitu) sebut pasti kenal..
teringat pada kenangan Mahirah, Linda, Ayang, Ain Kepeng,
Fadila, Ain dollah,Hasliza, Wanie, Fatin, Alin dan ramai lagi..


 











KENANGAN AKU DAN THE GENG
PD - MELAKA

Time nie kat melaka setelah lama x jumpa..
siap buat BBQ lagi..bakar ayam..uhh sedap..
kat pantai cahaya bulan
hehhehe.. time balik singgah melaka..
jalan2 sehingga petang baru balik





KENANGAN AKU DAN THE GENG JUPEM
WEDDING ANAK DATUK K

Time nie majlis perkahwinan anak datuk K
(Bukan suami datuk siti k)
meriah seperti yang di rancang..
purple sebagai tema..
geng of jupem..













KENANGAN AKU DAN THE GENG JUPEM
COLMAR BUKIT TINGGI

Time nie kat Colmat.. Tempat dia cantik sangat
klu bulan madu sesuai sgt.. sejuk n sunyi..
kenangan kat sini setelah 3x pegi baru dapat jalan2 cuci mata..
setelah aku paksa bos aku nie!!
mana2 kursus yg aku hadiri aku adalah seorg je peserta wanita..
sunyi je aku..
tp yang best nya bos2 aku nie x pernah tinggalkan aku..
walaupun hanya lepak kat kedai minum..
kena angkut aku sekali..
terlalu banyak kenangan nak aku coretkan
maau patah jari klu semua nak cite..
nanti aku pasang tape hidup aku yek..

kini semua nie dah jadi bekas bos aku!!
( en.sepole, en.daud, en.husaini,en. irwan, en.hamid,razif)












KENANGAN AKU DAN THE GENG
POS MALAYSIA BHD

emm walaupun cuma sekejap sahaja aku di POS tetapi kawan2 aku kat sana cukup
buat hidup aku bererti.. cuma kerja disama membuat aku jadi tertekan..
kawan aku sporting giler maklumlah kami semua muda2 belia belaka..
semua perkara x jadi hal..aku amat rindukan suasana tue..

nie gambar masa hari perpisahan!uhh terharu beb!!





KENANGAN AKU DAN THE GENG JPJ
AKEDEMI JPJ MELAKA

Kini aku kerja di JPJ WPKL
uhh nama je gempak tp keja x gempak pun..
gambar time ikuti kursus!!
nak jimat punya pasal buat kat akedemi je..
takut momok!!!








 
SEGALANYA DENGAN TEMAN..
KENANGAN MENGINGATKAN AKU TENTANG MEREKA..





No comments:

Post a Comment